Rezerwacja
- Umowa między gościem, a właścicielem apartamentu zostaje zawarta w momencie dokonania rezerwacji za pomocą Internetu lub drogą telefoniczna.
- Na adres klienta zostanie wysłane potwierdzenie wstępnej rezerwacji (nazwa apartamentu, termin przyjazdu, cena) wraz z danymi do przelewu. Wstępna rezerwacja trwa do 3 dni roboczych - w tym czasie na konto właściciela powinien wpłynąć ustalony wcześniej zadatek.
- Rezerwację gwarantuje wpłacony zadatek.
- W przypadku braku wpłaty zadatku w wyznaczonym terminie, wstępna rezerwacja ulega anulacji.
- Po zaksięgowaniu zadatku na koncie, gość otrzymuje potwierdzenie wpłaty oraz dodatkowe informacje dotyczące przyjazdu drogą internetową.
- Pozostałą kwotę należności klient powinien uiścić przelewem minimum 4 dni przed planowanym przyjazdem badz gotowka po wczesniejszym uzgodnieniu w dniu przyjazdu.
1.Warunki anulowania rezerwacji:
W przypadku rezygnacji z zarezerwowanego pobytu apartament zwraca:
a) 70% wartości zadatku w przypadku rezygnacji zgłoszonej do 30 dni przed rozpoczęciem pobytu.
b) Zadatek nie podlega zwrotowi w przypadku rezygnacji w terminie krótszym niż 14 dni przed rozpoczęciem pobytu.
2. Różnica pomiędzy dokonaną wpłatą z tytułu rezerwacji, a opłatą za rezygnację (jeśli taka wystąpi) zostanie zwrócona Klientowi w formie przelewu na wskazany przez niego rachunek bankowy.
3. Opłata za rezygnację będzie potrącana z kwoty wpłacanego zadatku lub z kwoty opłaconego pobytu
4. W przypadku skrócenia pobytu w Apartamencie, Gość oprócz ceny za zrealizowany pobyt, będzie obciążony dodatkowo opłatą równą 100 % ceny nie zrealizowanego pobytu. Wpłacone kwoty nie podlegają zwrotowi.
5. Zmiana terminu pobytu - w przypadku chęci zmiany terminu pobytu lub jego skrócenia, gość zobowiązany jest poinformować osobę odpowiedzialną za rezerwację na co najmniej 14 dni przed przyjazdem do apartamentu. Zasada ta obowiązuje również gości, którzy z przyczyn osobistych nie mogą przyjechać w wyznaczonym terminie. Zadatek przepada, w momencie niepojawienia się klienta w obiekcie.